tjenare era muppar :)

Är minst sagt trööött..
Varit i skolan mellan 8.30-11-30 svenska och bild<3
Vi håller på med ett video projekt så ska filma lite scener och så. VIlket gör att idag blir det inget gym utan filma scener efter skolan så resten av klassen slutar halv fyra
TIll dess ska jag inte göra ett endaste skit har jag betämt mig för haha
Kommer säkert ändå sitta vid pendeln en halvtimme innan jag ska åka och dricka energidryck och blåsa såpbubblor :) 
När jag var ute imorse och blåste såpbubblor stirrade en gammal tant så mig i typ tio minuter. Hon bara stod där och blängde när jag satt i trappan och jag fattade ingenting 0_o

En fråga:
Varför kollar alla så konstigt på en när man blåser såpbubblor?
Kan man inte göra det när man är 15 (16 i juni) är det oacceptabelt och barnsligt då eller?

Fin såpbubbla!
ska fota egna bilder snart men denna bild är iallafall snodd från google:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0