Try to kill it all away. But I remember everything.

Svårt att komma upp på morgonen som vanligt. Sover dåligt, ligger och svettas hela natten och vaknar flera gånger. Varje natt blir det åtminstonde klockan fem, kan ju vara flera men en gång är klockan alltid fem. Så jäkla skumt..

Hade bild idag på morgonen men min grupp gör vår redigering på en film så då fick vi ta oss till medioteket i liljeholmen istället. Satt där i tre timmar och filmen blev bra men den är ju bara en 2minuters film så en riktig kortis ;) Resultated kanske kommer upp någon dag..
Man blev tvungen att ha på sig någon slags besöksbricka och skriva in sitt namn när man kom.


Vi var klara där runt tolv och då åkte jag och lunchade med pappa. Jävligt onyttigt blev det men jävligt gott ändå haha!
Gorgonzola fylld fläsknosiette med pommes


Satte mig med solglasögon och käkade en glass, Mcflurry Oreo yummie, i det strålande solskenet utanför statsbiblioteket och väntade på att jag skulle åka till gymmet.
Var på gymmet en timme och tio i fyra var jag klar och skulle åka därifrån. Hitills hade det varit en väldigt bra dag men något hände där.
Det var som om det inte längre var jag som tänkte. Det lät inte rätt och det sas saker som jag bara vill glömma.
Gick ner till tunnelbaneperrongen i fullständig panik. När tunnelbanan kom bara sprang jag därifrån.
Kollade en buss som jag såg gick till centralen och hoppade på den tills jag inser när jag kommer till ändhållplatsen att jag tog bussen åt fel håll och är helt ute på vishan.
Sätter mig ner på marken ute på någon äng och surar ett tag tills jag ser en buss som jag hoppar på.
Jag kom iallafall fram till Karlberg på något sätt och han med ett pendeltåg som gjorde att jag bara kom fem minuter för sent till middagen med något slags mirakel.
Vet inte riktigt vad som hände eftersom jag kan den vägen från gymmet så bra..

och folk borde sluta fråga mig så uppriktigt eftersom jag får panik och bara ljuger som idag då jag lovade mig själv att säga något under hela dagen och sen kom frågan upp och jag var inte riktigt förbered och jag ljög.
SMARTASS !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0