Våffeldagen

När jag kom tillbaka hem idag stod det färdiglagade våfflor i köket. Så det var bara att sätta i sig några med sylt och grädde.
Efter lunchen klockan tolv har jag bara suttit i soffan och hunnit se fyra filmer...Hehe... :S
Ibland är man glad över att ha tv4 film.
Precis ätit middag, fläskfile och pommes, och sitter i soffan, vad annars?, men nu ska vi snart iväg och hyra filmer.

Suttit i soffan i sex timmar och det kommer att bli minst fyra till.
Jag har tvättat! Efter insett för en vecka sedan att jag inte hade några kläder...

Borde städa
Borde duscha
Borde sätta data förbjud på mig själv
Borde göra göra allt jag borde men vem bryr sig?
Inte jag iallafall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0