A last goodbye

En kille här från hemmet har varit på begravning idag och allt slog tillbaka. Rakt i ansiktet på mig skrattandes.
Jag fick aldrig gå på din begravning aldrig säga hejdå. Jag fick ett mejl, ett rop på hjälp men jag svarade aldrig.
I abandoned you in a world so blue.

Änglar
. Du sa att va var änglar. Vi skulle växa ut våra vingar och flyga härifrån.
Vår ängelfilosofi
Men nu är du verkligen en ängel.
A angel in heaven
Jag tror att jag aldrig kommer att glömma bort dig.
As a lonely tear fall down my cheek
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
I ett ihoplimmat hjärta
Allt går att laga med silver tejp och våld
Men där du rörde går inte att laga



R.I.P Chris. Min ängel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0