Det går bara inte.

Var på skansen igår med mamma, syster och min gudmor och hennes två barn (3 och 5år gamla).
Var jättemysigt och trevligt!!


Idag är det illa. Vaknade strax innan elva men gick upp vid tolv och åt frukost och kollade typ en halvtimme på tv sen gick jag och la mig igen. Var vid tv vid tre och satt där i en timme och åt middag vid fem annars låg jag i sängen halv nio. Då gick jag ner till vardagsrummet istället och fika och tittiade på tv och gick upp kvart över nio till rummet och då går de snabbt innan jag håller på att kollapsa igen. När jag letar upp pulsådern, ritar ett kryss och drar ett streck så jag vet var den ligger.
Sätter mig på sängkanten, andas lungt och trycker bladet mot handleden. Trycker hårdare men drar inte. Andas snabbt och paniken drar över mig. Kastar bladet in i väggen och hyperventalierar en stund innan jag går ner och sätter mig vid datorn där jag nu sitter..

Jag börjar bli rädd för mig själv och vet inte hur långt jag kan gå när Lucifers makt trycker över mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0