Död.

Halvdöd människa sitter i soffan nu.

Var på bio igår kväll och fick någon slags ångestattak och kunde inte sitta still typ halvvägs in i filmen. Filmen var bra så ville inte gå ut så vad ska man göra, jag satt kvar i salongen och började räkna saker. Så i kista salong 8 finns det 135stolar, 9rader med 15stolar i varje. 207 takplattor och 35lampor i taket. Men jag kom igenom filmen ändå som var väligt rolig vi såg: Arthur :)

Idag orkar jag mig knappt upp ur sängen. Var uppe vid elva, åt lite yoghurt och tog medicin sen gick jag och la mig igen. Personal kom upp och drog ner mig till vardagsrummet där jag la mig med filt och tittade på gossip girl och tog en bärbar dator som jag sitter vid nu. Osminkad, blek, oduschad, smutaigt hår och pyjamasbyxor. Och nu ska tydligen dom dra ut mig och en annan ungdom som sitter bredvid mig som också har en dator så man kanske borde sätta på sig några andra byxor..

I'm trying to make it more than what it is, cause everybody dies but not everybody lives.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0