Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Det var Aktivitet på kvällen idag, gym eller bad. Eftersom jag inte tänker bada för mina armar och för ett sprillans nytt sår på armen. Så gymmet var tanken men fan heller. Personalen blev lite småchockad för jag är alltid med på saker men det gick bara inte... Kunde knappt ta mig ur sängen heller men gick runt i rummet en stund typ några minuter bara och jäkla vilken panik. Gick bokstavligen in i väggen. Gick några varv i rummet och rakt in i garderobsdörren. Om och om igen. Drogs ut iallafall till att spela kort när några åkte på aktivitet. De släppte lite men de kommer i omgångar fortfarande... Nu sitter jag iallafall i köket och snackar lite:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0