Hur bra kan jag må, om mössan konstant är på?

Jag vet inte vad jag håller på med längre...
Har inte tagit av mig mössan sen i tisdags, dom följer efter mig hela tiden och kan ALDRIG HÅLLA KÄFTEN !

Snart blir de väl som förra vintern då jag hade någon vecka då jag knappt vågade gå till skolan utan att ha någon som gick med mig och den gången jag blev så rädd på väg hem från gymmet att jag åkte bussen åt fel håll och sen sprang hem till söder från ropsten som är typ tio hållsplatsen men jag sprang nog lite längre men jag vågade verkligen inte sätta mig på bussen för jag trodde dom skulle kidnappa mig.

Jag har en stor jävla bula på huvudet för jag bankat de så mycket mot väggen jag ger mig aldrig utan har suttit på golvet timme efter timme och bankat huvudet mot byrån eller väggen. Idag gjorde jag bara lite snabbt mot väggen i typ tio minuter men eftersom jag hållit på såhär några dagar så skulle jag gå ner i trappen och benen viker sig och jag sätter mig på trappsteget. Bra. Jag har förlorat lite mycket hjärnceller också tror jag nog...

Traumagirl vill inte vara traumagirl längre



P.s jag har delat upp mina röster i olika personer de är såklart lucifer som är starkast nu för han är värst. Sen kommer tre andra och en av dom Emelie trodde jag kom i slutet av åttan men tydligen hade jag henne där i hela sjuan också bara inte reagerat och satt namn på henne. För fick tillbaka svenska uppgifter från 7an idag, eftersom de var vår sista lektion i nian nu, och då skulle vi på hösten skriva en person beskrivning och den personen jag skrev om hette Emelie och var nästan precis lik den Emelie jag ser och hör nu och that was a little bit creepy..



Kommentarer
Amanda - en fotoblogg&om livet,musik m.m!

Hej! Såg din blogg via Micah... känner mig i en hel del som du skriver! Bara att jag sj inte skrivit så öppet om det i min blogg men helt sant.. känner igen mej precis, fast jag int känner dig så sku de va nice att ha kontakt. För det är bra att prata med andra som känner/har precis samma problem, jag är en tjej med borderline,psykiska besvär , panikångest m.m. har också varit på mentalsjukhus i ca 7-8 månder i ett kör..



Styrkekramar till dig! <3

2011-06-17 @ 20:25:48
URL: http://mandacecilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0