I'M BAAAACK !

Haha har någon ens vetat att jag har varit borta?
Men jaja det har jag iallafall.

Åkte till Kedjebo ett litet ställe utanför fagersta i västmanland, hur fint som helst med bup-skolan/panoramaskolan. De var fem personal/lärare och fem ungdomar. Två killar, men en var totaly weird vet inte varför han var väl inte de men han skrämde mig lite... Den andra killen, J, är ganska rolig ;) Sen var det jag och två tjejer till, S och E. Vi tjejer höll väl ihop lite mer, åkte samma bil, satt vid samma bord och sov i samma rum också. Hade två våningssängar i de rummet vi valde och om någon skulle få panik eller ångestattack under natten hade vi förberet ett rum med en säng bredvid med lakan och så. Låter väl lite små konstigt med de kan behövas ibland.

I onsdags kom vi dit vid lunch sen vid två så blev de paddling. Skit kul, men jag och E som jag paddlade med pratade väldigt mycket, det är skönt när man hittar någon som förstår skiten med lucifer bl.a., så vi kom lite efter men jaja sen var man ju tvungen att fota också så då råkade vi köra in i kanten men vi kom fram och vi var torra. Vi tänkte först välta kanoten innan vi skulle åka upp på stranden igen men kom på att de var en halvtimme till middagen så. För det kanske inte hade varit så smart att komma in där dygnsur.
Efter middagen var de lite kortspel, godisätande och sen BAD ! Bara S och J(tror jag) hade bad kläder så jag och E hoppade i med kläderna på hehe upps... Sen bastu och grillning på kvällen.
Eftersom många tar sömnmedicin så la vi oss vid typ 22-22.30 någonstans runt där.

De åskade, blixtrade och spöregnade hela natten och vi hade haft soligt hela kvällen så våra blöta kläder hängde på tork ute på gården. Kan ju säga såhär: dom var blötare på morgonen än vad dom var innan.
Kunde knappt sova dock under hela natten med det var väl de ända negativa under resan :)

Idag var det frukost vid 8.30(tiiiiidigt) och sen skrev jag nationella och dom andra målade. Sen gick tiden snabbt och så blev de lunch och sen åkte vi därifrån. Så nu har jag precis kommit hem och är helt sluuuuut.

Bilder kommer nog senare om jag orkar...
Men jag bjuder iallafall på en då jag är i havet ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0