Status: stoppad

Känns nästan som dagen efter en fylla... Men egentligen är det morgonen efter en panikångest attack...

Har ingen aning om vad som hände igår kväll eller vad jag började tänka på men plötsligt kunde jag inte andas, inte skrika, klöste mig på armar och ansikte(p.s jävligt smart! Dock har de mesta gått bort idag) låg bara och kastade runt kroppen, hyperventilerade och visste inte vad jag skulle göra av mig själv...
Hade väl inga bra metoder för att stoppa den utan blev ett rostigt rakblad mot armen. Men om man inte själv är en självskadare kan man aldrig förstå känslan när blodet kommer fram och hela lugnet sätter sig in i kroppen...

Vaknade tidigare än jag bruka så jag har gjort i ordning mig men ändå har jag en halvtimme kvar med inget att göra. Så nu ligger jag i sängen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0