S/V Ariel

Dålig uppdatering i går men jag var ute på sjön!!
Åkte ett stort segelfartyg med panoramaskolan(bup) så det var jag, två ungdomar till och sen lärare och några som jobbade på båten. Var jättemysigt! Vi fick nybakat bröd till frukost när vi kom dit och sen när vi var ute på havet lunch och persikopaj. Så lärt mig knyta lite knoppar, hissa segel och jag körde till och med båten en stund! Dock vågade jag mig inte upp i masten men en kille klättrade ända upp.
Var blåsigt ute på vattnet och med sol i början sen kom regnet och hagel (?!) i slutet av turen.
Men var helt slut när jag kom tillbaka hem så somnade vid halv tio och sov i 11timmar, de behövdes!

Detta var båten:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0