Balanserar på kanten igen

Det är väldigt mycket just nu.
I skolan.
Med mig.
Men mina kompisar.
Plus så är jag förkyld

Men sitter i skolan igen och försöker att inte somna i skolbänken som vanligt..
Kan fortfarande inte riktigt sova på nätterna, jag somnar med vaknar igen och kan inte somna om. Sen ligger jag bara som i en halv dvala och lyssnar på musik eller kollar på tv men är fortfarande trött och det värsta på hela dagen är bara att gå upp ur sängen på morgonen när man fortfarande är i dvala och ögonen går i kors.
Egentligen borde jag vara hemma idag när jag är sjuk men har dragit mig iväg till skolan eftersom vi har prov idag. Men sen blir det att gå hem och sova som vanligt.
Vill plugga faktiskt men så fort jag kommer hem så somnar jag på en gång i sängen istället..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0