mycket tankar som snurrar i mitt huvud..

Har haft migrän sen i går kväll då jag fick något jäkla migränanfall men de börjar släppa nu. Har varit hemma idag och då kommer tankarna och ångesten. Inför morgondagen har de varit väldigt mycket tankar! Har skola på förmiddagen sen gitarr. Mellan 17-19 har Stockholms centrum för ätstörningar öppet hus som pappa och jag nog ska till. Pappa ska dit men vet inte om jag orkar plus så tycker alla att jag ska skicka in en egenanmälan till SCÄ men är jag redo för att prata om varför det blev såhär, jag vet varför..vet bara inte om jag är redo..


Kommentarer
Eriiza

Fy för migrän-perioder, är också inne i en... =/



Ja, vissa människors energier är så galet tydliga och distraherande.

Jo, galet nog gör många det, trots att det inte är det minsta logiskt för oss som helst aldrig hade ätit.

T.ex enligt isodieten skall man äta typ 8ggr/dag..

2011-11-09 @ 19:40:37
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0