Everyone I know goes away in the end

Frida <3 Frida är en tjej som tillhörde vårt lilla gäng på bup och i två månader delade vi rum också vilket gjorde att under dessa sömnlösa nätter kom vi ganska nära varandra. I somras slutade hon dock svara på sms och jag har försökt ta reda på vad som hänt.. inatt när jag inte kunde sova satt jag och N och pratade om det, och N hade hittat svaret.. För ungefär en månad sedan hade hon skrivit på sin förra blogg att hon skulle hoppa framför tåget. En vecka senare i datumet hittade hon en dödsannons. Frida är död. Självmord. Jag tänker stanna hemma idag jag måste acceptera der här nu om jag går till skolan kommer jag istället bryta ihop i skolan.. N ringde hennes föräldrar och alot blev fastställt.. R.I.P Frida.K


Kommentarer
hannah

Vad hette hon i efternamn? :(

2011-10-26 @ 08:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0