AJ!

Igår ramlade jag i skolan i en trappa.. Första minuterna av idrotten är inte alltid världens smartaste!
Så medan klassen var på teambuliding bana hos Ågesta brandförsvar låg jag i soffan och spenderade resten av dagen på akuten men min fot.. Det är blå, svullen och allmänt otroligt irriterande för den gör så jäkla ont!
Men ingen skelettskada utan bara rejäl stukning så nu blir de att ta de lungt , hoppas på de bästa och hoppa runt på kryckor i några dagar. Bara min vanliga otur.
Missar skolan imorgon men har bara sv, eng och ma och de kan jag lika gärna göra hemma istället. Så nu blir de dusch och sen hopp i säng med foten i högläge.
GOD NATT <3 <3


Kommentarer
Amanda - att leva med glutenintolerans& min vardag och foton!

aj :( har också sån otur med skador :/

krya <3

2011-09-22 @ 22:59:20
URL: http://mandacecilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0