Hej bloggen.

To try to be someone else is just a waste of your self.

Saker funkar väl.. Blir inte så mycket att skriva men vad kan man skriva när dagarna bara går som ett mönster.
Gå upp. Skola. Äta middag. Sova. Sen börjar de om. De är en förbaskande cirkel jag hatar eftersom de gör så man bara låtsas att de är okej när de verkligen inte är så!

Och Maryam! Vad ska jag göra med dig?
Du betyder hela världen för mig ändå verkar du inte förstå hur älskad du verkligen är! Rym inte snälla! Gå på ditt förhör och bli friad från åtalet om misshandel. Sluta rym för det blir bara värre. Fortsätt inte hamna i ditt missbruk. Jag har sagt detta hundra tals gånger till dig men du verkar bara inte förstå! Vad krävs för att du ska fatta??
och man hotar defenitivt inte SOC MED PISTOL !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0