Jag önskar jag hade vingar så jag kunde flyga härifrån <3

Maryam. Fatta hur mycket du betyder för mig. Vem var de som hjälpte mig igenom alla svåra tider? Vem stöttade mig? Jag vet att jag kanske inte verkade som jag brydde mig när jag själv försökte ta mitt liv och sket i allt du försökte säga till mig. Men nu vet hur de är att vara i den situationen som jag är i nu. Därför borde du veta varför jag blir så pass förbannad som jag faktiskt blir när du säger att du ska ta ditt liv inatt. Det finns inget jag kan säga för att hindra dig för att de är ditt beslut. När du har bestämt dig så vet jag att du aldrig ändrar din åsikt. Men du ska veta att jag bryr mig fastän jag skriker "ta ditt liv då!" i mobilen och lägger på, ska du veta att jag säger de för jag får panik att tänka att du kanske inte finns här hos mig när morgondagen kommer. Du tänker ta ditt liv i natt jag hoppas verkligen att du ändrar dig åsikt och tar vara på ditt liv.
MARRI JAG ÄLSKAR DIG !! <3 <3 <3 <3
hur många gånger ska jag behöva säga det?




Kommentarer
J

Får ont i magen av att läsa det här, för jag vet hur det känns. Tänker på dig.

2011-09-28 @ 00:44:39
Micaela

Oh, tack för att du svara <3 Men vad hemskt att du spydde; men du gör det inte fortfarande? O:

Aja, jaa, det är bra att du skriver dina tankar någonstans i alla fall :3

2011-09-28 @ 14:45:51
URL: http://odeath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0