Nationella proven i svenska denna vecka..

Igår hade jag muntliga delprovet så jävla nervös och improviserade igenom hela skiten men överlevde. Idag hade jag läsförståelsen men det gick åt fanders! Lyckades på då man skulle skriva typ sant/falskt eller ringa in svar men på den stora frågan i slutet så gick det inge bra! SKrev inte ett skit kunde inte koncentrera mig försökte ta en niktotin-sugtablett men hjälpte det så det slutade med att jag lämnade in provet utan att svara på frågan, man skulle typ skriva ett svar på hela sidan men det gick inte.. Hade så mycket annat i mitt huvud så kunde inte koncentrera mig på det jag skulle. Sen i morgon är jag kanske ledig måste kolla om jag ska göra muntliga matte eller inte får kolla vilken grupp jag är i bara :) men på torsdag är det uppsats skrivning i svenska sen är jag klar men nationella skiten i svenska! Får bara hoppas att jag iallafall skriver något på uppsatsen..

En annan rolig sak jag glömt på att säga till er: Jag har fått sommarjobb!! Hela två stycken faktiskt!
Hela sommarlovet är liksom perfekt upplagt!
Den 12 slutar jag skolan den 15-17 typ är jag med familjen i göteborg och liseberg för att fira min födelsedag och den 18(måndag) börjar jag ett tre veckors jobb på min förra praktikplats! Sen efter det har jag en vecka semester med familjen på Rånö och sen fyra veckor på Södersjukhuset (16juli-12aug) kirurgi avdelningen! Sen en vecka semester med boendet och sen börjar jag andra året på gymnasiet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0