Är det ångest eller ångest?

Har varit och tagit blodprover hos läkaren men sitter nu i skolan. THANK GOD IT'S FRIDAY !!

Är jättetrött, somnade typ klockan två och igår var det kaos i huset, en ungdom fick typ psykbryt och polisen kom. Personalen låste in mig, maron och elin i vardagsrummet och jag blev så uttråkade att jag tillslut började klättra på väggarna! För först la jag lite kort för mig själv sen lekte jag med mobilen men den hade typ ingen batteri så sen sprang jag runt och hoppade i soffan och tjuvkikade på personalen och polisen som stod och pratade i korridoren som dörren var stängd till. HAHA elin och jag stod och kollade ut genom fönstret när en personal kom in och stod bakom oss och sa "jaha, och vad gör ni då?"

Elin och jag fick tillslut gå ut och röka men varje minut så öppnade personalen dörren och rågade när vi var klara, lite irriterade.. men tillslut vid halv elva fick vi gå upp på våra rum men polisen åkte inte förren klockan tolv. Väldigt irriterande att veta att det står två poliser utan för min dörr och jag var så jävla kissnödig men ville inte gå på toa när jag visste att det stod två pilser utanför dörren. Hon som fick pyskbryt hade ju rummet bredvid mig så när det var tyst kunde jag fortfarande höra om dom var kvar eller inte. Och jag kunde inte sova men kunskapen att polisen var bara utanför min dörr!

Men nu ska jag sluta babbla på så jävla mycket! slutar om två timmar och då ska jag gå hem, krypa in under täcket och kolla på tv :D men ska gå tillbaka till skolan nu, HÖRS !! <3


Kommentarer
Bella

Sv; tack! Du är väldigt fin du med ^^ Kram

2012-02-12 @ 16:25:45
URL: http://ventrikelflimmer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0