Helgen

Haha helgen har varit ett stort äventyr xD

Skulle till läkaren i fredags för jag har fått en böld på min arm men vi kom aldrig fram. Utan fastade i en snövall i spånga/rinkeby. HAHA kommentarerna på facebook <3
Vi satt fast där i typ två timmar och skottade bort all snö men insåg att vi satt fast på en sten.. Tillslut blev vbi dock bort dragna men i två iskalla timmar stod vi där ute och skottade och inne i bilen var det ju heller ingen värme men vi kom tillbaka hem igen vid tio, klockan åtta hade jag min läkartid men dit hann vi ju aldrig ;)

I lördags åkte jag till läkaren och fick ju då reda på at det var en varfylld böld jag hade på armen, trevligt trevligt.. Fick antibiotika och åkte hem igen. Sen på söndag så tvättade jag all tvätt, renbäddade, städade och låg i sängen xD




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0