Skulle du ta steget ut och avsluta det hela?

Can life be worth living when all you can feel is pain? When every day is exactly the same as yesterday? Cause I know what it's like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in but you can't. How you hurt yourself on the outside to try to kill the thing on the inside. - Girl, interrupted

Jag kan inte stå ut med denna konstanta smärta. Jag har alltid bett för att mirakel ska komma. Men det kom aldrig och jag orkar inte vänta på att miraklet ska komma.
Har du någonsin känt dig så ensam och allt inget verkar stämma? Det är så det känns nu. Jag vet att jag har folk som bryr sig om mig men jag kan inte hjälpa att det känns som ingen verkligen förstår mig. Alla säger att de förstår men det är faktiskt ingen som verkligen förstår mig.
Jag möter verkligheten runt omkring mig med ett fejkat glatt leende och skratt. Men i min ensamhet faller tårarna nerför mina kinder men jag låtsas att allt är okej. I min ensamhet rinner blodet längs min arm.
För hur länge kimmer jag orka fortsätta kämpa, när jag varje dag vill lägga mig ner och sova och aldrig vakna upp igen. När det krävs så mycket att gå upp på morgonen när det målet på hela dagen är att komma hem och sova igen.



Kommentarer
Anonym

Gillar din nya design :)

2012-02-15 @ 19:57:09
Felicia

Lämnar avtryck:)

2012-02-18 @ 18:32:35
URL: http://bacarini.wordpress.com
Felicia

:)

2012-02-29 @ 11:54:30
URL: http://bacarini.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0