2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha vet inte säkert.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej

4. Dog någon som stod dig nära? Ja.

5. Vilka länder besökte du? inga

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Vet inte faktiskt.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Ojj..18oktober då frida dog och 9februari. 

8. Vad var din största framgång 2011?
Skolan, går nu på heltid och försöker verkligen klara av det!

9. Största misstaget? Inget som jag tänker ta upp men det är mycket.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja bl.a. stukat foten ;) sen mycket jag gjort själv..

11. Bästa köpet? Mina älskade väskor från shock, min gosedjurs kanin och voodoo docka, min fina klänning!

12. Vad spenderade du mest pengar på?  cigg, godis, hårfärg och coca cola light

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Det blir nog We'ree in this toghter now, Vart jag än i världen vänder, Underbar och Vill leva mitt liv.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var väl ungefär likadant.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Spenderat mer tid med mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ha gjort bättre val i livet

18. Hur tillbringar du julen? Hemma med släkten.

19. Blev du kär i år? Ja.

20. Favoritprogram på TV? Criminal minds

21. Bästa boken du läste i år? Inte som andra döttrar, zabraflickan och En dåre fri.

22. Största musikaliska upptäckten? Åh herregud kommer inte på någon just nu....

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mitt el-piano :)

25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Haha den bästa födelsedagen ever!! or not.. Vaknade på bup akuten och kom därifrån vid tre då vi fikade lite med släkten innan jag kom tillbaka till mitt behandlingshem där jag blev firad med tårta. Hade försökt ta livet av mig en vecka tidigare eftersom jag inte ville fylla år, så mådde inte så bra den dagen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, såklart.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Alternatiov, jag klär mig som jag vill!

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha ojoj ingen aning, maybe Jackson Rathbone xD

31. Vem saknade du? Chris, Frida, Emma och Maryam

32. De bästa nya människorna du träffade? Carmen, Tim, Maron, Daniela, Eli och Lino

SAMMANFATTNING AV ÅRET

Hur har året 2011 varit för dig? Upp och ner, verkligen upp och ner

Bättre än förra året?
Aa tror det.

Har du träffat några nya vänner? Ja.

Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Saker med mina vänner, flytt till mitt behandlingshem, blev utskriven från bup m.m.

Har du flyttat under år 2011?
Yes.

Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, flera stycken.

Isåfall vilken? Hahah som sagt många.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2011? Det har varit upp och ner men det slutade bra <3

Har du varit kär? Ja.

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja

Har du haft ett hemligt förhållande? Nej

SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? Ja.

Har någon i din släkt avlidit? Nej.

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej (Tror jag.. eller jag vet inte..)

Har du varit i slagsmål? Ja.

 PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? Mycket.

Isåfall vad? Bland annat inlagd på bup och att ha rymt två gånger m.m.

Har du skämt ut dig? HAHAHA vem har inte?!

Har du ljugit för en vän? Ja

Har du varit ute en hel natt?
Ja

Har du blivit tagen av polisen? Eh.. inte tagen av polisen detta år, dock efterlyst och haft polisförhör

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
Ja

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej

Hatar du någon i din skola? Bara ogillar
 
Har du gjort något framsteg?
Ja

Har du haft alla rätt på ett prov? Ja

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Ja, mina klasskompisar och mitt boende

Har du förlorat en vän?
Ja, men ville inte det

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej.

Har du gått bakom ryggen på en vän? Ja, förr eller senare kommer hon tacka mig!

Har du ljugit för en bästavän? Ja..

Har du många killkompisar? Rätt så



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0