Krigare

Jag orkar inte kämpa längre..
Har kämpat så länge
Har ingen energi kvar
Vill bara lägga mig ner och sova
Jag orkar inte kämpa längre
Tårarna rinner
Men när du ser mig
Så ler jag alltid
Men du vet inte vad som finns inuti
Vad som finns inuti mig
Inuti min kropp
Du ser inte den lilla flickan
Som står vi tåget
Funderar på om hon ska hoppa
Du ser inte den lilla flickan
Som står vid apoteket
Funderar på om hon ska köpa tabletter

"morgondagen kommer och sanningen piskar på
jag kommer aldrig lära mig, vet inte vart jag ska gå,
lever i en lögn, är detta livet eller är jag död?
finner glädje i det att handleden färgas röd,
tårarna tar övertag, jag blundar och tårar rinner
öppnar ögenen och ser hur lyckan sakta försvinner
glider ur mina händer och jag får ingen stadhet
och mitt hjärta är krossat men jag lever dag för dag
försöker skratta bort allt, vill inte visa hur jag känner
hur tankarna dödar och hur smärtan bara bränner
alla ord är som knivar som hugger i mitt bröst
var det för mkt begärt, med lite tröst ?
dränker mina tårar i en flaska absolut,
frågan är bara, när det får sitt slut
med rödsprängda ögon ser jag in i spegeln,
hatar bilden som jag ser,
men du vet, att emma alltid ler"





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0