ingen rubrik

Vi har fyra timmars träning på mitt boende i veckan och jag har gjort en timme för jag ville bowla men de jag koncentrerar mig på nu är att ta mig till praktiken och försöka vara ute i huset när jag kommer hem. Jag har ingen ork att även träna när allt jag koncentrerar mig på är att fortfarande stå på fötterna och andas. För jag faller igen. Faller faller och faller. De e kaos i mitt huvud och jag vet inte hur länge jag orkar kämpa. Hur ska man då orka träna när jag knappt orkar leva?


Kommentarer
Ana

You're a fighter. Vad bra att du skriver en blogg om dina tankar och känslor! :) Något jag också inspireras till att göra. Går också i 1:a ring, btw. Skönt att jag inte är den enda som ofta känner mig nere. Känner mig på sista tiden riktigt nedstämd och... Trött på livet. Vissa dagar känns som skit. Folk fattar inte ett piss av vad man går igenom. Men andra är bättre, och man ska alltid komma ihåg att det finns fina människor där ute som vill ens bästa. Känner dig inte, men önskar dig verkligen det bästa i livet - för det är du absolut värd. :) <3

2012-03-10 @ 23:07:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0