Tjugoandra maj tvåtusentolv

Haft nationella idag i matte, tre olika delar. Började 8.30 och höll på till tolv. Första och andra delen gick bra men sen var det en paus och fanns macka (skiitstor) och smakis. Jag tog en macka och en dricka sen gick jag ut och tog en cigg innan det var dags att börja skriva på del tre. Där gick det rent av uselt! Men jaja.. Svarade på några frågor iallafall fick typ någon slags ångest och svarade iallafall på 5 av 9 frågor.

Idag händer en jätterolig sak! Efter skolan ska jag ut till ett stall i Åkersberga och hälsa och provrida på en häst jag kanske ska bli medryttare på 2gånger i veckan, jättespännande!
Hästen är en 7-årig valack, ett engelskt fullblod 164 i mankhöjd, väldigt pigg och heter Twister tror jag. Är inte helt hundra och vet inte exakt hur hästen ser ut, vet inte färg på hästen men lägger upp en bild från google. Om jag blir medryttare kommer de ju komma bilder på hästen xD

Önska mig lycka till!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0