För mycket!!

Det är bara alldeles för mycket just nu! Så jävla mycket i mitt huvud. Idag skulle jag och min kp åka till hennes stall och rida, även kolla igenom lite papper men nej. Hon åkte iväg i flera jävla timmar med en annan tjej. Detta hade varit planerat skit länge med oss men jag kommer upp imorse och hon ska precis åka iväg ?! De var inte de att jag ville rida eller så som betydde mycket. De som betydde var att vi skulle ha ett tag tillsammans bara vi två när jag verkligen behöver henne! Men när hon kom tillbaka vid sex var jag bara för förbannad. Säkert snart en månad sen vi hade samtal också för förra inbokade samtalet trodde hon bara jag ville ha för att en annan tjej ville också ha. Och snacka med en annan? Vissa saker kan man inte snacka med någon annan med? Inte så jätteglad att prata med min andra kp som är en kille också. Mitt liv just nu: AWESOME !!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0