Sanningen?

Vill ni veta sanningen? För sanningen är att jag är rädd. Så jävla rädd. Klassen är i tingsrätten för att kolla på rättegång men jag är inte där. Gamla minnen och för att jag är rädd. Jag är rädd för att kanske om några månader kanske de är jag som sitter på en rättegång. För två månader sedan fick jag reda på att polisen och mitt målsägandesbiträde håller på med ett föråtal. Jag är rädd för att kanske några månader är det jag som sitter på en rättegång. Jag är rädd för att ringa samtalet jag har skjutit upp i en månad för att få reda på vad som händer. Jag är rädd för de samtalet. Jag är rädd för framtiden. Jag är rädd för att besöka tingsrätten därför stannade jag hemma. Jag är bara så rädd just nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0