Hej igen!

Väldigt länge sedan jag skrev något men känner inte riktigt att jag behöver det längre. Livet rullar på, på en ganska bra nivå också.
Jag rider mycket och njuter av att våren nu har kommit. När man rider ut i skogen och möts av fågelkvitter, sol, bäckar i skogen som forsar och blommorna som börjar knoppa upp på ängarna. Dom stunderna känns livet bra och det känns bra att leva.

Jag har varit nästan fyra veckor i Frankrike med ett utbytesprojekt. Jag och ytterligare 7 stycken från min skola och gjorde praktik på ett franskt ålderdomshem och besökte en skola och massa andra saker. Lite jobbigt med språket men verkligen ett minne för livet!

I lördags var jag ute med en personals hund, Dino. Låg i solen och kastade en boll till honom. Sedan så bestämde sig Dino för att hoppa ner i vattnet och bada!

Är fortfarande kvar på mitt behandlingshem men väntar nu på spänning för att flytta därifrån, förhoppnings vis till ett stödboende där jag får en lägenhet!

Bloggen kommer finnas kvar men jag tror inte jag kommer skriva så mycket mer. Kommer troligtvis skriva igen när jag flyttar från mitt behandlingshem!
Hoppas ni har det bra!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0