Ljuset lyser i mörkret och mörkret har inte övervunnit det än

Hej! Den sjunde augusti flyttade jag till ett stödboende i Norrviken i mitt behandlingshem regi. Det gick jättebra men den 24oktober kastades jag ut av min socialtjänst som bedömde att jag inte behövde samma hjälp längre. Så nu bör jag i en etta på Södermalm. Idag kommer mina boendestödjare för första gången hem till mig så vi får se hur det går. Känns jättekonstigt och det håller på att falla lite igen men fortsätter med skolan och livet och försöker få det att fungera. 
Mina diagnoser har blivit avskriva så nu är det bara depressionen jag fortfarande kämpar mot. 
 
Ville bara uppdatera lite igen :)


Kommentarer
Anonym

Maila mig gärna, har vissa saker att säga dig....

2014-01-30 @ 22:55:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0