Updateli

Skolan gick bra så länge vi var ute var där mellan 9 och 12.30 och halvtimmen i matsalen orakade ren panik så jävla mycket ljud rörelser har inte gillat den så mycket innan men nu usch klassrummet var ännu värre... glad att bup skolan börjar som mjukstart är kvar på avdelningen men efter ett möte på dbt hemma för middag men kvällen är som vanligt i soffan med filt och film troligtvis thirteen skit bra :) och imorgon får vi se inga planer än så länge... juste promenad i morse med två från min avdelning ungdomar alltså och två lärare från skolan, heh vi flyttade från nord till syd i måndags för de var ihop slaget för sommaren innan och när vi kom upp på syd stack vi ner till nord igen och snodde filtar, kuddar, dvd och filmer små tjuvar men de fanns inte hos oss på syd men nu finns det ;) dbt orkar jag inte snacka om bara massa frågor... men nu ska jag tillaka till avdelningen :)

läste detta på systers facebook 
 

Snälla, VAKNA!


Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan dig!
Snälla lämna mig inte nu!
Jag behöver dig, då, nu och föralltid!
 

Lillstumpan, du är mitt allt!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0