Bra dag

Två möte idag. Med min psykolog och socialen. Sen har jag haft bild också men de har varit en rätt så bra dag iallafall idag... Fick dock inte baka... Men får göra de imorgon istället och de är de lovat;) ska bli en liten flyttningsfest kan man väl kalla de för vi byter nog avdelning på onsdag över jul och nyår... De närmaste dagarna är de väl inget speciellt förren torsdag då jag åker på perm och firar en mini jul med min gudmor och hennes familj och sen julafton då släkten kommer... Sover hemma två natten i rad som är bestämt sen får jag se om de blir en tredje...


Kommentarer
anon

hej. jag vill bara fråga. heter bildterapeuten marianne?

2011-01-16 @ 18:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0