Texten säger väl allt.

Å N G E S T

Detta med min jävla ätstörning har drivit mig till saker jag aldrig skulle kunna ha trot...

Dagen har gått åt helvete också.
Igår bad jag personalen väcka mig kvart i sju de glömde dom ju såklart bort. Alarmet stod på tjugo över sju och de ringde, jag tryckte på snooze. Den ringde igen jag stängde av och somna om. Strax efter åtta väcker dom mig och min rumkompis som vanligt för var skola på bup börjar en timme senare. Klockan åtta borde jag vara på väg till skolan fast jag låg och stirrade på klockan och fattade inte ett Skit!

skolan blev ett jävla virrvarv. Eftermiddagen satt jag på rummet och stirrade in i väggen. Middag åt jag hemma stirrade in i data.
och jag tänker inte ens skriva allt som gått fel på kvällen de är bara jävla för mycket som puttat mig till gränser jag inte trodde existerade.

så nu sitter jag och stirrar i väggen igen. Helt omedveten om de som händer runt omkring mig och koncentrerar mig bara på att andas och övertyga mig själv att jag kommer överleva utan drastiska åtgärder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0