Jag låtsas jag är FRI !

Jag är inte som alla andra inte här inte någonstans hur jag än försöker
Min värld bara fortsätter att rasa, bitar av ett liv som trampats sönder i kras. Och jag, jag hör ju inte hemma här, mina vingar har blivit för trånga, jag har växt ur mina ärr. Så bakom den stängda dörren, när Du går, jag skriker högt, jag dansar mig stolt, jag hoppar sönder dina ord.
Det är ju bara Ni, Ni, Ni som inte förstår, hur jag andas i tomrummen mellan taktslag, vansinnig panik, och gråter, springer, dansar, dansar, dansar för mitt liv.

Well I’ve heard that the devil is walking around, I sold my soul way down in the dirt.

Det här är jag. Och jag dansar mig svag men stark, begraver all stirrig hysteri, pressar några bleka andetag mot balkongrutans glas och skriker det tystaste jag kan att Det är ni som inte förstår, jag vill inte vara kvar här mer! Det måste finnas någonstans där jag kan vara bra, där min tankar inte trasslar in sig i högmod och skuld, det måste det finnas, det måste jag få tro. Men här får jag inte plats, jag är inte som Ni, och jag kommer aldrig att bli. Mina drömmar vill flyga högre- men inte här, bakom bröstkorgen bultar allt det som inte får plats. Så jag sluter ögonen, jag flyger bort Igen, igen, igen, jag låtsas att jag är fri;
Going out on the street again with open arms and fists Sweating out all the whiskey tommermaend And the pain that comes with it But we know who we are and more Protectors of this band – oh oh oh oh And we know we’re not alone anymore We got supporters in this rock’n'roll band This song’s for all the ones who’s singing out loud Yeah! We make a lot of noise Refuse to sit down and be tamed We still think that we owe you some So we’re making a lot of noise We sing it out loud we sing it out proud We thank you people for being around Supporting Volbeat with love and hell fire Gu’fanden do we care You’re all our brothers, sisters and our babies So when you sing this song out loud, out proud
igen igen jag låtsas jag är FRI !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0