Music bitch!

Musik snart och min lärare står och försöker säga att han har en svår låt till mig gillar inte när han säger så för det brukar stämma...
sedan klockan elva är det möte blää ! möte imorgon, i övermorgon säkert fredag också tror jag... iallafall torsdag ledig nog ;)

Skit dag för övrigt idag känner för att lägga mig i sängen och stänga igen munnen för alltid och bara sova i ett par tusen år... Bup avdelningarna är fan deprimerande två tjejer stod och grät igår kväll och ingen personal gjorde något. N hjälpte den ena och stod och kramade henne och en personal kom bara och sa personalen finns här. Och då fick N damp och försökte rymma. Vi alla vet att personalen gör inget så läge man bara gråter de reagerar först när man börjar skricka och slås. idioter..! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0