Usch usch

JAG BORDE BLOGGA !

Heh har öppen lektion och var sitter jag förrutom vid datorn ! Hihi
MEn jag borde verkligen blogga men eftersom jag bara har tillgång till datan i skolan så kan jag inte blogga annars... Men pappa ska fixa mitt internet på mobilen så de funkar :)

Soc har ringt och sagt att mitt ärende har gått vidare till ungdomsgruppen så första steget för godkännande är klart ! Men de är en lång väg tills jag vet om jag kommer in på något behandlingshem eller inte. Men de ska förhoppningsvis ringa igen för att bestämma tid för möte med mig de har redan pratat med mina föräldrar i måndags.

Men nu ska jag läsa lite

Vi hörs KRAMIZ !


Kommentarer
tr

håller tummarna för ett bra behandlingshem där du kan få rätt och bra hjälp!!

kram!

2010-10-07 @ 22:42:08
URL: http://trainunderwater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0