Ah!

Jag hatar mig själv jag hatar mig själv så jävla mycket just nu! Och jag vill skära mig men jag ska inte jag ska för fan inte! Jag har lovat mig de och ska fan hålla det också. Dagen har spenderar i soffan eftersom jag knappt orkar göra någonting och e förkyld imorse när jag gick upp så sa personalen är du förkyld? Och jag bara mm... Hihi och jag vill ha en hund en tibetansk spaniel en lång hårig liten gullig hund:) och mamma sa om jag skärper till mig så kan jag få en för hon tänker inte ta hand om hunden om jag tar livet av mig... Men de är ju på något sätt de som behövs att jag får någon som verkligen behöver mig. Vissa säger ju att de mår bättre när man får barn för att man har någon som man måste vara där för. Och hunden kan ju vara min lilla unge! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0