Helgens planer

Borde fixa designen men bloggar ju från mobilen...

Skolan börjar om en halvtimme men de är ju som vanligt bara två timmar :) efter de flyttar jag ner en våning till avdelningen nord (bor på syd) för att man slår ihop dom under helgen. Resten av dagen ser väl ut som fika halv ett möte halv två tandläkaren halv fyra har fått en flisa i en framtand de ska kolla upp...

Och helgplanerna bli på lördag till min morbror för att fira honom eftersom han fyllt 41.

På söndag bär de av till barnadiset med min gudmors två ungar ska bli roligt!

Men har ångest för att jag hela helgen ska jag åka tunnelbana och de hatar jag eftersom man känner sig fast...

Och av ingenting så Haha jag vill ha en apa ;)

hoppas ni får en bra dag! Kram reddarkness


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0