I'm frightened of everything right now.

Hihi bjuder på en liten kanin först ;)
(\__/)
(O_o)
(") (")

"Du har allvarliga självmordstankar och allvarlig bulimi och släpper vi ut dig nu kommer du ta livet av dig" Hahaha nee så är det såklart inte absolut inte. det var en av slutsatserna de tog på mina möten idag som sammanlagt höll på i två timmar i rad... blää! och nu är jag i skolan sista timmen och sitter vid datan otroligt tids effektiv jag är iallafall rädd om min telefon räkning eftersom de kostar att vara inne på datan ;) och min telefon går sönder bokstavligen den bara faller ihop... Annars blir det klockan 13-14 keramik/tektil får se vad som händer vill veta om de bränt klart min skål annars vill jag göra textil och en till kudde ;) kuddarna de har här är skönare än dom på avdelningen XD 17.40 har jag gitarr !

Ha det gott
xoxo Red Darkness

p.s lite fel på headern eftersom de är vitt men ska ändras men nu måste jag logga ut !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0