Muslan

Jag kallas muslan på avdelningen för att jag håller allt inne och inte pratar om sånt Heh ja de e ju med smeknamn också... ;) Jävla helvetes skit jag är inlagd på avdelningen igen... Klockan nio så sa jag till mamma att jag ville åka in men hon sa att jag skulle ringa först och han jag prata med verkade lite osäker på att jag skulle behöva åka in eftersom de blir ytterligare två jag inte känner jag skulle prata med då men sen prata han med mamma en stund och jag låg i soffan. Sen kom mamma in och sa ska vi åka? Så vi åkte i väg till bup akuten och där gick de snabbt efter två timmar sen vi gick hemifrån kom jag från akuten till avdelningen eftersom de var fullt på akuten så där har jag sovit sen möte med mina kontaktpersoner och nu är jag inlagd efter en vecka i frihet... Jag är en jävligt misslyckad människa. Saknar en kille här på avdelningen :/ han är fortfarande inskriven men har inte sett honom men han är väl på perm. Hoppas han kommer tillbaka de e tråkigt här -.- just nu vet jag inte heller hur jag gör med lunch och eftermiddagen eftersom jag e ju inskriven i dagvården också så var ska jag vara? Lunchen äter ju jag där och de har ju min mat eftersom jag e allergisk. Jaja vi får se... Lunch om en timme också och de kommer nog bara bli jag och massa personal eftersom de är helt dött på ungdomar här...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0