Try to sleep now

Riktiga skit dagar har de varit och jag längtar nästan tillbaka till avdelningen till tryggheten och den egna toan på rummet så ingen märker mina dåliga vanor jag har fan ett halvt kilo godis och tre dounats på rummet FAN! Ångest som fan och rösterna bara skriker och jag vill ta livet av mig bara för att få de sluta och även min jävla mardröm hade den i 2an och 3an även 6an sen hoppas jag på ett slut nu är den tillbaka...

vet att jag har skola imorgon men inte när jag börjar skulle fått schemat i fredags men den dagen slutade ju på akuten suck... Och nu ska jag sova men hur efter en iskall dusch nya skärsår och några för många powerkings ;) well good luck me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0