Valet

Sitter och tittar på valvakan men ska snart in på rummet igen. Men man hör alla partier prata om sverigedemokraterna och att de är rasistiska och att invandrare inte hör hemma i sverige och på något sätt måste jag hålla med dom... Okej invandrare är bra för sverige och de är inte dåliga personer de är personer med samma mänskliga rättigheter om oss som är födda i sverige men ändå invandrare hör inte hemma här och håller på att ta över sverige känns det som... Detta land är inte för dom. Själv är mitt ursprung på pappas sida ändå från typ 1600 talet svenskt och på mammas sida så är de lite sisådär för mormor är född i finland men hennes släkt har hoppat lite fram och tillbaka mellan sverige och finland. Och jag ber om ursäkt om jag gjorde någon sårad eller upprörd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0