Du är borta

Varför?
Varför lämnade du mig?
Varför försvann du ur livet?
Man ska inte dö vid arton
Att jag inte kunde finnas för dig
Stör mig varje dag
Jag var svag
brydde mig bara om mig Tänkte inte på hur sårad du skulle bli
Sen gjorde du samma sak mot mig

Jag saknar dig förstår du det?
Du är så långt härifrån
Helt ouppnålig
Kan du se mig där uppifrån?
Ser du när jag gråter en tår för dig?
Det var ungefär åtta månader sen nu.
Jag kan inte ens veta vilket datum du gjorde det
Men en dag var du borta
Men jag märkte den en månad försent
Jag kan inte förlåta mig för det
Kan du se hur jag lider?
Kom tillbaka!
Jag vill ha dig här med mig nu!

Snälla C <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0