När ska vi väcka dig imorgon? Eller vi kanske ska strunta i det.

Jag borde väl vara hemma imorgon fast jag vill inte. Har nämligen bara ett litet studiebesök mellan tio och tolv på en animeringstudio och sen gitarr och piano. Hur skönt som helst men jaja får ta den smällen har väntat på studiebesöket i några månader.

Imorse vaknade jag med lite ont i halsen men inget ja reagerade på, var småtrött hela dagen. Vid middagen försvann hela energin och fick jävligt ont i halsen, kunde knappt dricka kolsyrat vatten. Var i en gympahall en timme vid sju och då kunde jag knappt stå, kände mig yr och kallsvettig Hostar som fan, känns som jag kommer dra upp hela halsen och det kommer komma blod snart. Näsan rann förut men nu verkar den ha blivit täppt också. Helt utmattad så ska försöka sova om jag nu kan ligga på rygg.

Men jag ska till skolan imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0