Ringen från dig sitter på mitt finger

Min manodepressiva idiot! Fatta att jag saknar dig! <3
Det må vara en hög dödsrisk men du lovade att du skulle vara en av de procenten som skulle klara sig.
Du skrev så att man kände hela din skånska dialekt i kroppen med dina ord:
"Du kan lite på mig, jag komme inte försvinna"

Välkomnar du mig med öppna armar när jag kommer till dig?
Står du och ropar mitt namn när jag kommer till dig?
Viskar du i mitt öra, om och om igen, att du älskar mig?
Viskar du i mitt öra, om och om igen, att du förlåter mig?
Möter du mig i portarna till himmelen?

'Cause I'm coming baby!

Du river mig isär
Fastän du inte längre är med mig
För du är anledningen till att jag vill dö
För du är anledningen till att jag vill leva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0