Sorligt...

Precis avslutat sista samtalet på psyk idag med min psykolog där...
Träffade henne i september när jag redan var inlagd och egentligen skulle vi avslutat var kontakt när jag blev utskriven från avdelningen i februari fast jag ville fortsätta till påsk så nu blev det sista samtalet...
Blev ju längre än vad man egentligen ska men jag var ju inskriven ovanligt länge på avdelningen...så...jaja...
Kommer sakna henne men ändå känns det bra att jag äntligen är klar på kliniken! Har ju kvar skolan där två dagar i veckan men den räknas inte riktigt tycker jag. Skolan ska jag vara i terminen ut.

Men nu blir det gymmet och sen åker jag tillbaka till hemmet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0