Trött? Pigg?

Någonting är jag ju iallafall men kan inte somna. Försökte ligga i sängen och somna, då var klockan tio. Men det gick inte jag var tvungen att göra något, det kröp liksom i hela kroppen. Gick upp och började städa och när allt var klart gick jag typ bara fram och tillbaka i rummet. Nu sitter jag i sängen och försöker lösa någon slags klurig kub med trådar. Förhoppningsvis kan jag ha somnat till strax efter ett. Men det är inte så troligt men till två är chansen större.

Fick ett tips av en läkare en gång:
"Försök att göra något tills du blir trött, så att du tröttnar ut dig själv"
Det har ju funkat bra, oftas gör det så att jag inte somnar förren fyra....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0