Tur att musik finns

Annars skulle jag inte klara av detta. Hörlurar på öronen och musik på högsta volym i ett försök till av överrösta allt som pågår runt mitt huvud och i mitt huvud. Musiken är min räddning.

Känner mig som en rockabilly girl idag. vet inte varför känns bara som det ;)
Borde sätta in en bild på mitt hår men det blev iallafall skit snyggt! och luggen är äntligen så lång att jag kan sätta upp den i en tofs.

Idag ska jag till min morbror och fira påsk med mammas del av släkten och träffa mig lilla kusin, hon är typ bara ett halvår. Inatt sover jag hemma och på lördag ska jag till farmor och fira påsk, tror farfar kommer dit också fast dom är skilda. Hoppas iallafall på mycket påsk ägg hihi :) (bara så länge jag klarar av det utan någon jävla panikångest och toa besök...)

Ha en bra påsk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0