Två glada nyheter

Är hemma på perm, eller vad man ska kalla det. Vid halv tre var jag ju hos min morbror för att fira påsk och jag kom inte hem förren nu. Så nu är det soffan och tv som gäller.

För mycket sötsaker redan första dagen av två :) :(

Första glada nyheten:
I oktober fick jag min första kusin, barn av mig morbror och hans sambo. Idag fick vi reda på att jag ska få en ny kusin, också i oktober!

Andra nyheten:
När jag satt vid datorn kollade jag in på gymnasie ansökan för den premelinära skulle vara inne. När jag läste såg jag att alla som sökt till mitt första hands val skulle komma in! Så alltså ska jag till höst börja på vård och omsorgsprogrammet på Sophiahemmet!
Det finns hopp för mig med...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0