ett år sedan

För ett år sedan vaknade jag upp på avd.74 efter att varit medvetslös i tre dygn. För ett år sedan väntade jag bara på att få komma ner till psyk. Dagen efter gick jag med de första stegen i korridorerna som snart skulle kännas som mitt andra hem. På detta år har jag hunnit med 6turer till psykakuten, ett ex antal självmordsförsök var av tre har slutat på sjukhus. Tre inläggningar på psyket. Hunnit skära upp även höger armen. Gått längre ner i min ätstörning. Ett halvårs inläggning på psyk. Flyttat till behandlingshem. Men även posetiva saker! Träffat nya kompisar. Gått klart grundskolan och kommit in på mitt drömgymnasium. Kommit väldigt långt inom mig själv även fast de mesta känns som bakslag. Dock kommer jag vakna upp på exakt samma ställe som förra året..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0