hur kan nån fortfarande älska mig?

Jag är inlagd på slutenavdelning nu. Dom ville att någon förälder skulle sova här inatt så mamma sover med mig. Kom till avdelningen vid ett och satte mig i soffan och grät och mamma försökte trösta mig. Jag vill inte vara här igen! All personal bara hej! Är du här igen? Och då ville ja bara inte längre så mamma gick ut med mig en sväng tills jag slutat gråta och de kändes okej att gå in. Men nu har jag bakat och spelar kort och börjar acceptera läget att jag måste vara här några dagar. Saknar min förra kp.S men hon jobbar nu i helgen! Har saknat henne senaste tiden för tycker hon förstår mig bäst när de gäller min ätstörning..


Kommentarer
bt

Kämpa på <3 jag förstår din känsla när man kommer tillbaka på samma ställe igen... samma ansikten... har också varit på bup i stockholm ett par gånger.

2011-08-11 @ 19:44:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0